mandag den 25. juni 2012

Alt hvad der sker

Alt hvad der sker
mens det foregår
forvirrer mig

Alt hvad der foregår
forvirrer mig
mens det sker

Alt hvad der forvirrer
sker mig
mens det foregår

Alt hvad der foregår
forvirrer mig
mens det sker

Alt hvad der forvirrer mig
foregår
mens det sker

Alt hvad der forvirrer mig
sker
mens det foregår

Alt hvad der foregår
mens det forvirrer
sker mig

Alt hvad der sker mig
mens det forvirrer
foregår

alt hvad der sker mig
mens det foregår
forvirrer

Hvad sker der med mig
mens alt det 
foregår?

Hvad foregår med mig
mens alt det der sker
foregår?

Hvad foregår med alt
mens det der sker mig
foregår?

Hvad med mig
mens alt det der foregår
sker?

Foregår det
alt hvad der sker med mig
mens?

Sker alt det mens
hvad der foregår
med mig ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar